Середа, 01.05.2024, 18:11Вітаю Вас Гість | RSS
...
Зарічанська ЗОШ І-ІІ ступенів
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота


Виховна робота

ПЛАН ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ АНТИБУЛІНГОВА ПОЛІТИКА ВСТУП Основним завданням сучасної школи, що підтверджується й поширюється Міністерством освіти і науки України та Міжнародною організацією ЮНІСЕФ є створення нового освітнього простору, головними засадами якого є створення безпечного навчального середовища, а також забезпечення прав, свобод та інтересів дітей. Концепція «Нова українська школа» (НУШ) вимагає реформування існуючого алгоритму розвивальної, корекційної та профілактичної роботи, адже дуже часто в освітніх закладах постає проблема булінгу та порушення норм поведінки учнями, що не дозволяє в повному обсязі досягти поставлених демократичних орієнтирів. Важливою умовою ефективності роботи працівників психологічної служби є розставлення пріоритетів та цілей, викладених комітетом ООН: • взаєморозуміння; • взаємоповага; • дружня атмосфера; • пріоритет прав людини; • толерантність; • постійний розвиток; • активна життєва позиція; • здоровий спосіб життя; • людяність; • порядність; • повага до приватного життя; • мир; • єдина країна. З огляду на те, що створення концепції нового освітнього простору є надзвичайно складним завданням, пропонуємо створити «Кодекс безпечного освітнього середовища» (КБОС), згідно положень та принципів УГОДИ, яка регулює стосунки між усіма учасниками освітнього процесу. Головною метою КБОС у закладі є навчання дітей і дорослих безпечній взаємодії в освітньому процесі, а також захист дітей від насильства та зловживань з боку однолітків і дорослих (батьків, опікунів або працівників навчальних закладів). Розділ І ЗАВДАННЯ КБОС Маючи на меті створити безпечний освітній простір, необхідно чітко сформулювати та зазначити завдання, які регламентують засади КОДЕКСУ. Аналізуючи питання безпечного освітнього середовища були визначені основні завдання КОДЕКСУ в школі: 1. Визначити поняття «булінгу» та його види; виявити чинники, які перешкоджають безпеці учасників освітнього процесу; 2. Відпрацювати систему узгоджених поглядів і уявлень учнів, педагогів, психолога, батьків на освітнє середовище школи; 3. Обґрунтувати умови організації безпечного освітнього середовища та вимоги (критерії) до його ефективної організації для кожного учасника освітнього процесу згідно УГОДИ; 4. Скласти доступний алгоритм реагування та протидії булінгу; 5. Сформулювати конкретні рекомендації учням, педагогічним працівникам, адміністрації школи, батькам щодо організації безпечного середовища в навчальному закладі. Розділ ІІ БУЛІНГ Булінг (знущання, цькування, залякування) – це зарозуміла, образлива поведінка, пов'язана з дисбалансом влади, авторитету або сили. Булінг проявляється в багатьох формах: є вербальна, фізична, соціальна форми булінгу, а також кіберзалякування. Стаття 1. Вербальний булінг Словесне знущання або залякування за допомогою образливих слів, яке включає в себе постійні образи, погрози й неповажні коментарі про кого-небудь (про зовнішній вигляд, релігію, етнічну приналежність, інвалідність, особливості стилю одягу і т. п.). Стаття 2. Фізичний булінг Фізичне залякування або булінг за допомогою агресивного фізичного залякування полягає в багаторазово повторюваних ударах, стусанах, підніжках, блокуванні, поштовхах і дотиках небажаним і неналежним чином. Стаття 3. Соціальний булінг Соціальне залякування або булінг із застосуванням тактики ізоляції припускає, що когось навмисно не допускають до участі в роботі групи, трапеза це за обіднім столом, гра, заняття спортом чи громадська діяльність. Стаття 4. Кіберзалякування Кіберзалякування (кібернасильство) або булінг у кіберпросторі полягає у звинуваченні когось з використанням образливих слів, брехні та неправдивих чуток за допомогою електронної пошти, текстових повідомлень і повідомлень у соціальних мережах. Сексистські, расистські та подібні їм повідомлення створюють ворожу атмосферу, навіть якщо не спрямовані безпосередньо на дитину. Розділ ІІІ РЕАГУВАННЯ ТА ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ Правила, що регулюють відносини між адміністрацією школи, педагогічним колективом, здобувачами освіти, батьками та місцевою громадою прописані в УГОДІ, що була прийнята загальними зборами від 9 грудня 2019 року (протокол № 3). У цьому розділі запропоновано реагування та протидія булінгу. ПОРЯДОК подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькуванню) в школі Загальні питання 1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)». 2. Цей Порядок визначає процедуру подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькуванню). 3. Заявниками можуть бути здобувачі освіти, їх батьки/законні представники, працівники та педагогічні працівники школи та інші особи. 4. Заявник забезпечує достовірність та повноту наданої інформації. 5. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях: Булінг (цькування) – діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого. Типовими ознаками булінгу (цькування) є: 1. систематичність (повторюваність) діяння; 2. наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності); 3. дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого. Подання заяви про випадки булінгу (цькуванню) 1. Здобувачі освіти, працівники та педагогічні працівники, батьки та інші учасники освітнього процесу, яким стало відомо про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого стали, або підозрюють його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб зобов’язані повідомляти директору школи. 2. Розгляд та неупереджене з’ясування обставин випадків булінгу(цькування) здійснюється відповідно до поданих заявниками заяв про випадки булінгу (цькування) (далі – Заява). 3. Заяви, що надійшли на електронну пошту гімназії отримує секретар-друкарка, яка зобов’язана терміново повідомити керівника закладу та відповідальну особу. 4. Прийом та реєстрацію поданих Заяв здійснює відповідальна особа, а в разі її відсутності – особисто директор школи або його заступник. 5. Заяви реєструються в окремому журналі реєстрації заяв про випадки булінгу (цькування). 6. Форма та примірний зміст Заяви оприлюднюється на офіційному веб-сайті закладу. 7. Датою подання заяв є дата їх прийняття. 8. Розгляд Заяв здійснює директор школи з дотриманням конфіденційності. Відповідальна особа 1. Відповідальною особою призначається працівник школи з числа педагогічних працівників. 2. До функцій відповідальної особи відноситься прийом та реєстрація Заяв, повідомлення директора школи. 3. Відповідальна особа призначається наказом директора школи. 4. Інформація про відповідальну особу та її контактний телефон оприлюднюється на офіційному веб-сайті закладу. Комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) 1. За результатами розгляду Заяви директор школи видає рішення про проведення розслідування випадків булінгу (цькування) із визначенням уповноважених осіб. 2. З метою розслідування випадків булінгу (цькування) уповноважені особи мають право вимагати письмові пояснення та матеріали у сторін. 3. Для прийняття рішення за результатами розслідування директор школи створює комісію з розгляду випадків булінгу (цькування) (далі – Комісія) та скликає засідання. 4. Комісія створюється наказом директора школи. 5. До складу комісії можуть входити педагогічні працівники (у томі числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булера, директор школи та інші зацікавлені особи. 6. Комісія у своїй діяльності керується законодавством України та іншими нормативними актами. 7. Якщо Комісія визначила, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять систематичний характер, то директор школи зобов’язаний повідомити уповноважені органи Національної поліції (ювенальна поліція) та службу у справах дітей. 8. У разі, якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України із заявою, про що директор школи має повідомити постраждалого. 9. Рішення Комісії приймаються більшістю її членів та реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії. 10. Потерпілий чи його/її представник можуть звертатися відразу до уповноважених органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та службу у справах дітей з повідомленням про випадки булінгу (цькування). 11. Батьки зобов’язані виконувати рішення та рекомендації Комісії. Терміни подання та розгляду Заяв 1. Заявники зобов’язані терміново повідомляти керівнику закладу про випадки булінгу (цькування), а також подати Заяву. 2. Рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб видається протягом 1 робочого дня з дати подання Заяви. 3. Розслідування випадків булінгу (цькування) уповноваженими особами здійснюється протягом 3 робочих днів з дати видання рішення про проведення розслідування. 4. За результатами розслідування протягом 1 робочих дня створюється Комісія та призначається її засідання на визначену дату але не пізніше чим через 3 робочих дні після створення Комісії. 5. Директор школи зобов’язаний повідомити уповноважені органи Національної поліції (ювенальна поліція) та службу у справах дітей про кваліфікований Комісією випадок булінгу (цькування) протягом одного дня. Реагування на доведені випадки булінгу 1. На основі рішення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування), яка кваліфікувала випадок як булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять систематичний характер, директор школи: - повідомляє уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти; - забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) (далі – Заходи). 2. Заходи здійснюються заступником директора з виховної роботи у взаємодії з практичним психологом школи та затверджуються директором закладу. 3. З метою виконання Заходів можна запроваджувати консультаційні години у практичного психолога, створювати скриньки довіри, оприлюднювати телефони довіри. Відповідальність осіб причетних до булінгу (цькування) 1. Відповідальність за булінг (цькування) встановлена статтею 173 п.4 Кодексу України про адміністративні правопорушення такого змісту: «Стаття 173 п.4» . Булінг (цькування) учасника освітнього процесу. Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого, - тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин. Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, - тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин. Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, -тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин. Діяння, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, - тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин. Неповідомлення директором закладу уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу (цькування) учасника освітнього процесу – тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до двадцяти процентів заробітку. Розділ IV АЛГОРИТМ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ БУЛІНГУ 1. Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативно- правовою базою та регулюючими документами щодо превенції проблеми насилля в освітньому середовищі. 2. Проведення зустрічей, круглих столів, семінарів, тренінгів із залученням представників правоохоронних органів, служб соціального захисту, медичних установ та інших зацікавлених організацій. 3. Запровадження програми правових знань у формі гурткової, факультативної роботи. 4. Створення інформаційних куточків для учнів із переліком організацій, до яких можна звернутися у ситуації насилля та правопорушень. 5. Ознайомлення учителів і дітей з інформацією про прояви насильства та його наслідки. 6. Батьківські збори –це форма організації спільної діяльності батьків, учителів, практичного психолога та соціального педагога, яка передбачає їх спілкування з метою обговорення актуальних питань навчання і виховання, ухвалення рішень. 7. Консультації - форма роботи з батьками, яка передбачає надання фахівцями психологічної служби допомоги батькам із різних проблем родинного виховання. 8. Педагогічний консиліум - форма спілкування учнів, учителів, фахівців психологічної служби навчального закладу та батьків, метою якої є цілісне, різнобічне вивчення особистості учня, вироблення єдиної педагогічної позиції; визначення головних напрямів удосконалення виховного процесу зусиллями вчителів, батьків, самого учня; тренінги спілкування, методики оволодіння аутотренінгом. 9. Для успішного попередження та протидії насильству треба проводити заняття з навчання навичок ефективного спілкування та мирного розв’язання конфліктів. Розділ V МОНІТОРИНГ КБОС Моніторинг за реалізацією антибулінгової політики 1. Директор школи призначає уповноважену особу за реалізацію антибулінгової політики 2. Призначена особа відповідає за реалізацією антибулінгової політики, реагування на будь-які сигнали щодо його порушення, а також за внесення пропозицій стосовно внесення змін до антибулінгової політики. 3. Кожні півроку відповідальна особа повинна проводити загальний моніторинг рівня виконання вимог антибулінгової політики працівниками школи. Зразок анкети для проведення моніторингу наведено в Додатку . 4. Під час проведення такого загального моніторингу працівники школи можуть подавати пропозиції стосовно внесення змін до антибулінгової політики та повідомляти про порушення її вимог на території школи. 5. На основі результатів анкет працівників школи відповідальна особа має підготувати звіт та передати його директору школи. Враховуючи результати моніторингу, директор школи повинен внести необхідні зміни до антибулінгової політики та повідомити про них працівників школи. Функціональні обов’язки відповідального за моніторинг дотримання положень КБОС 1. Отримання повідомлень про ризики для дітей і реагування на них; 2. Проведення не рідше ніж один раз на рік загального моніторингу рівня виконання вимог КБОС та реагування на будь-які сигнали щодо його порушення. Для цього можна використовувати метод анкетування, опитування тощо (зразок додається). Під час проведення такого загального моніторингу працівники школи мають змогу подавати пропозиції щодо внесення змін до КБОС та повідомляти про порушення його вимог на території закладу; 3. Надання пропозицій щодо внесення можливих змін у КБОС; 4. Підготовка звіту за результатами анкет працівників школи та подання його директору школи. Враховуючи результати моніторингу, директор школи повинен внести необхідні зміни до КБОС та повідомити про них працівникам; 5. Консультування працівників школи щодо конкретних випадків порушення безпеки дитини; 6. Роз’яснення у разі потреби батькам, дітям положень КБОС, надання інформації щодо їх змін; 7. Інформування (у разі потреби) про випадки порушення безпеки дитини (ризики, загрози, насильство) компетентних установ, таких як поліція (шкільні офіцери поліції), соціальні служби. Заключні положення 1. Кодекс БОС гімназії стає чинним в день його оприлюднення. 2. Оприлюднення документа має відбутися таким чином, щоб він був доступний усім працівникам школи, через його розміщення на сайті гімназії . Н А К А З Від 02.09.2019 № 31/1 Про створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020 н.р. Згідно Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», відповідно до Конвенції ООН про права дитини, наказу МОН від 09.01.2019 № 17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів середньої освіти», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.02.2018 № 2657-VIII, Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» від 07.12.2017 № 2229, листа МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480, методичним рекомендаціям щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників з іншими органами та службами, з метою організації роботи щодо профілактики правопорушень, запобігання злочинності, безпеки життєдіяльності, попередження насильства в сім’ї над дітьми, виховання в учнів таких цінностей як толерантність, повага, порядність, гармонійне спілкування та співіснування у суспільстві, забезпечення комфортних умов навчання та праці, створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства, з метою попередження поширення негативних явищ в учнівському середовищі НАКАЗУЮ: 1. Розробити та затвердити комплексний План заходів щодо створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. (додаток додається) 2. Створити шкільну комісію з профілактики правопорушень у такому складі: • Голова комісії – Собко В.В., директор школи; • Заступник голови – Симканич О.І., заступник директора з виховної роботи; Члени комісії: • Попович Г.І., практичний психолог; • Булеза А.І., голова учнівського самоврядування. 3. Заступнику директора з виховної роботи Симканич О.І.: 3.1. Ознайомити педагогічних працівників з комплексним Планом-заходів створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок . 3.2. Проводити просвітницьку роботу спільну з іншими службами з питань безпечного середовища серед учнів та підлітків. 3.3. Розробити спільно з МО класних керівників та учнівським самоврядуванням правила поведінки учнів у школи та слідкувати за їх дотриманням. До 15.09.2019 3.4. Постійно контролювати поведінку дітей, взаємовідносини між дітьми протягом 2019/2020 навчального року. 3 5. Своєчасно виявляти батьків або осіб, що їх замінюють які ухиляються від виконання передбачених законодавством обов’язків щодо створення належних умов для життя, навчання та виховання учнів. Протягом 2019/2020 н.р. 4. Взяти під особистий контроль виконання Плану заходів щодо створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. Постійно 5. Питання організації безпечного середовища тримати на постійному контролі. 6. Заступнику директора Шабатурі В.І. забезпечити належний контроль за чергуванням вчителів. 7.Педагогічним працівникам: 7.1. Забезпечити виконання Плану заходів щодо створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування у дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. 7.2. Формувати в учасників освітнього процесу толерантне ставлення один до одного. Протягом 2019/2020 н.р. 7.3. Уникати проявів жорстокого ставлення до учнів, приниження їхньої честі, гідності та інших форм насильства (фізичного або психічного) Протягом 2019/2020 н.р. 7.4. Терміново інформувати адміністрацію школи про будь-які випадки неправомірного поводження працівників або учнів до інших учнів. 7.5. Використовувати різноманітні методи роботи для профілактики булінгу. 8.Класним керівникам: 8.1. Забезпечити щоденний контроль за станом кожної дитини з метою попередження проявів насильства або негативний явищ. Постійно 8.2. Створювати позитивну атмосферу в учнівському колективі. 8.3. Терміново повідомляти адміністрацію школи щодо порушень правил безпечного освітнього простору. 8.4. Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи серед учнів та батьків щодо безпечного освітнього середовища через різноманітні форми роботи. 8.5. Проводити разом з психологом діагностику психологічного клімату класу і виявляти дітей, які зазнали прояви булінгу зі сторони своїх однокласників. 8.6. Формувати безпечний освітній простір шляхом створення позитивного мікроклімату класу, оволодіння учнями навичок безпечної поведінки та толерантної міжособистісної взаємодії. 8.7. При плануванні виховної роботи на 2019/2020 навчальний рік передбачити дієві заходи і форми роботи з профілактики дитячих правопорушень та безоглядності. 8.8. Посилити індивідуальну роботу з учнями, схильними до правопорушень, та їх батьками. 8.9. Проводити тематичні години спілкування. 8.10. Розробити спільно з учнями правила поведінки у класі і слідкувати за їх дотриманням. 9. Практичному психологу Попович Г.І.: 9.1. Забезпечити ефективне функціонування психологічної служби з питань створення безпечного освітнього середовища. 9.2. Забезпечити здійснення моніторингу ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді. 9.3. Розробити індивідуальні програми психолого-педагогічного супроводу учнів «групи ризику». За потребою 9.4. Здійснювати психолого-педагогічний контроль за індивідуальними та сімейними факторами, які формують у дітей схильність до агресивної поведінки та жорстокості; своєчасне виявлення учнів, схильних до агресивної поведінки, методом педагогічної і психологічної діагностики. 9.5. Забезпечити проведення соціально-психологічних досліджень серед здобувачів освіти з питань попередження насильства в сім’ї, булінгу та розробити рекомендації з питань створення безпечного освітнього середовища в школі. 9.6. Проводити спостереження за міжособистісною поведінкою учнів, проводити опитування усіх учасників освітнього процесу. 9.7. Проводити діагностику стану психологічного клімату класу і виявляти дітей, які зазнали або можуть піддаватися булінгу, мобінгу зі сторони своїх однокласників. 9.8. Спланувати профілактично-просвітницьку роботу щодо попередження і подолання булінгу. 9.9. Формувати безпечний освітній простір шляхом створення позитивного мікроклімату, оволодіння учнями навичок безпечної поведінки та толерантної міжособистісної взаємодії. 10. Завідуючий бібліотекою Греба С.М. створити в бібліотеці школи постійнодіючі тематичні виставки з питань безпечного освітнього середовища. 11. Зобов’язати вчителів та персонал школи тримати на контролі виконання даного наказу та терміново повідомляти адміністрацію школи у разі виявлення порушень з питань безпечного освітнього середовища. 12. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом школи від 02.09.2019 за № 31/1 ПЛАН заходів щодо профілактики булінгу 2019/2020 навчальний рік № з/п Назва заходу Цільова аудиторія Термін виконання Відповідальний Інформаційно-профілактичні заходи 1 Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції Батьки здобувачів освіти Вересень Директор Собко В.В. 2 Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » МО класних керівників Жовтень Заступник директора з ВР Симканич О.І. 3 Розробка пам’ятки «Протидія булінгу» Педагогіч- ний колектив Жовтень Заступник директора з ВР Симканич О.І. 4 Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» Учні 5 – 9 класів Упродовж року Практичний психолог Попович Г.І. 5 Контроль стану попередження випадків булінгу Нарада при директорі Квітень Директор Собко В.В. 6 Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа.» Педагогічний колектив Березень Практичний психолог Попович Г.І. 7 Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню Педагогічний колектив Упродовж року Заступник директора з ВР Симканич О.І. Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти 1 Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків Учні 1-4 класів Упродовж року Класні керівники 2 Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять Учні 5-9 класів Упродовж року Класні керівники 3 Перегляд кінострічок відповідної спрямованості. Учні 5-9 класів Упродовж року Учителі інформатики 4 Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії. Учні 5-9 класів Упродовж року Вчителі літератури, історії 5 Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» Учні 1-9 класів 10-14 грудня Класні керівники, учителі історії та правознавства, практичний психолог школи Діагностичний етап 1 – Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; Усі категорії учасників освітнього процесу Упродовж року (За потребою) Класні керівники, Практичний психолог, Попович Г.І. 2 Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах Вересень Практичний психолог Чечина В.М. 3 Діагностика стану психологічного клімату класу 1-9 Упродовж року Практичний психолог Попович Г.І. 4 Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час 1-9 Упродовж року Практичний психолог Попович Г.І. 5 Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу 1-9 Упродовж року Практичний психолог Попович Г.І. 6 Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу 1-9 Упродовж року Практичний психолог Попович Г.І. Робота з батьками 1 Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» 1-9 Упродовж року Класні керівники 2 Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини 1-9 Упродовж року Практичний психолог Попович Г.І. 3 Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» За запитом Січень – Лютий Практичний психолог Попович Г.І. 4 Інформаційна робота через інтернет-сторінки Упродовж року Заступник директора з ВР
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту