Завдання для дистанційного навчання
4-7 лютого 2020року
1 клас
- опрацювати сторінки підручника 68-72, виконати письмово : завдання 5 ст. 68, завдання 2 ст. 69, завдання 6 ст. 70.
- досліджую світ: виконати в зошитах завдання на сторінках 32-39. Читання : опрацювати з букваря сторінки 30-37, списати: ст.31 - три речення, ст. 32 - скоромовка, ст.34- вірш, ст.37- три речення.
Англійська мова:
2клас
Математика: урок65N2,4,6; урок66-67 № 3,5,6,7,8,9,10.
Українська мова: с.22-29. "Чарівна паличка"-читати.
Вправа 4,15,19- письмово.
Я досліджую світ: с.30-36 опрацювати Оповідання Н.Касьян-читати
(розповідати). Виготовити пташку папугу.
Англійська мова: повторити лексику стор. 62-63 (підручник), робочий зошит вправа 1 стор. 46 – заповнити пропуски, вправа 2 стор. 47 – описати тварин за зразком, вправа 1 стор. 48 – виконати кросворд.
3клас
Українська мова: Впр. 231 - 246;
Літературне читання: напам’ять вірш " Коник стрибунець" (ст. 91-93),
виразно читати Л. Мовчун "Горіхові принцеси" (ст. 95 - 99);
Математика: № 609 - 628;
Природознавство: ст. 92 - 96.
Англійська мова: опрацювати Lesson 5 стор. 78 вправа 3-5 стор. 79 (письмово)
Робочий зошит: вправа 1-2 стор. 37 (письмово), Lesson 6 стор. 80-81 вправа 1-2 (усно), вправа 3,5 стор. 81 (письмово), робочий зошит вправа 1-2 стор. 38 (письмово).
Музичне мистецтво: Варіаційний розвиток музики. Твір для сприймання:
М.Завадський "Шумка"
4 клас
Українська мова: Впр. 240-255 стор. 123-129;
Літературне читання: стор. 91-96 «Вітер з гаєм розмовляє» (напам’ять) стор.85
Математика: № 625-662 стор.103-109
Природознавство: ст. 125,126.
Англійська мова: Повторити ступені порівняння прикметників. Вправа 3, стор. 109 (усно, знайти прикметники), вправа 4,5 стор.111, вправа 6 стор. 111 (письмово).
Музичне мистецтво: Мандрівка до Угорщини.
Твори для сприймання: З.Кодай "Чардаш" з опери " Хари Янош", Й. Брамс " Угорський танець".
5 клас
Українська мова: Вивчити § 34 , вправа 415, 416. Вивчити § 35, вправа 420, 421.
Українська література: О. Олесь «Микита Кожум’яка» (прочитати). Опрацювати статтю підручника стор. 156-157.
Зарубіжна література: Подивитися фільм «Поліанна» за твором Е.Портер.
Англійська мова: Вправа 3,4 стор. 114 – підручник, Lesson 8 стор. 115, опрацювати вправу 2-4 стор. 116, вправа 15-16 стор. 50 – робочий зошит.
Німецька мова: Повторити розповідні та питальні речення, вивчити питальні слова.
Історія України: Вивчити §15-16 «Буремні роки. Або Українська революція 1917-1921 рр.», «Жнива скорботи, або Голодомор як геноцид українського народу».
Математика: Вивчити § 23 виконати № 796, 800, 801, 769, 797, 770, 802, 790.
Інформатика: Вивчити § 3.7 стор. 148-152.
Природознавство: Вивчити параграф 27, 28 «Грунт, склад, утворення», опрацювати сторінки 50-51 у робочому зошиті.
Музичне мистецтво: Що таке непрограмна музика? Твори для сприймання: Г.Гендель. Алегро з оркестрової сюїти #1 фа-мажор "Музика на воді". Т.Альбіноні . Адажіо соль-мінор для органа та струнних інструментів.
Д/з. Вивчити що таке непрограмна музика, повторити пісню "Ми-козаки".
Образотворче мистецтво: Декоративний розпис. Композиція «Кіт-Воркіт».
Трудове навчання: Виготовлення виробу. Квіти та листочки з бісеру.
Основи здоров’я: Вивчити § 17, 18.
Народознавство: «Стелися, барвінку!» (Барвінок як обрядова рослина.)
6 клас
Українська мова: Вивчити § 45 Прикметник. Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники. Вправа 374, Вивчити § 46 Написання прикметників із суфіксами –еньк, - есеньк, - юсінька, - ськ, - цьк. Вправа 388.
Українська література: Емма Андрієвська «Казка про яян», «Говорюща риба».
Зарубіжна література: Читати «Сліпий музикант» В. Короленка.
Англійська мова: Опрацювати урок 4 стор. 102 (підручник), виконати вправи 3,4,6 стор. 103-104. Робочий зошит стор. 42 вправа 73 (а,в). Урок 5 стор. 105-106 вправа 1,2,4, робочий зошит стор. 43, вправа 74,75 (письмово).
Історія: Вивчити § 25-27 Велика грецька колонізація. Кіммерія та Скіфія.
Практичне заняття. Історичні джерела про скіфів.
Математика: Вивчити § 26, виконати № 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1140, 1142, 1139.
Інформатика: Вивчити § 21 стор. 173-178, вправа 1 стор.178.
Біологія: Запилення. Запліднення.
Географія: Вивчити параграф 32,33 «Вода в атмосфері», «Хмари і туман».
Музичне мистецтво: Грайливе скерцо. Твори для сприймання: Й.С.Бах"Жарт" із сюїти #2 для флейти та струнного оркестру. А.Островський. Вокаліз " Trololo" у виконанні Е.Хіля. Д/з. Знати визначення поняття скерцо, повторити пісню "Посміхайтеся".
Образотворче мистецтво:На відпочинку. Композиція «Свято».
Трудове навчання: Виготовлення та оздоблення іграшки.
(Власний проект).
Основи здоров’я: Вивчити § 17, 18.
7 клас
Українська мова: Підготуватися до контрольного письмового твору розповідного характеру про виконання улюбленої справи в художньому стилі («Душу я у вишивку вкладаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Як наш клас готує контент»), §30, Вправи 356,357.
Українська література: Читати М. Стельмах «Щедрий вечір», Ліна Костенко. «Дощ полив».
Англійська мова: Повторити пасивний стан. Виконати вправи 6,9 ст. 68-69 (письмово). Прочитати текст та перекласти на українську мову, стор. 70. Виконати вправу 4 стор. 71.
Німецька мова: Вправа 6.А – читати і перекладати, 6.Б – скласти речення, стор. 93.
Історія України: Вивчити параграф «Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.»
Всесвітня історія: Вивчити параграф «Священна Римська імперія: устрій та боротьба за політичний провід між світськими і духовними володарями.»
Алгебра: Вивчити §21 стор. 109-111, виконати № 712,715, 717,718.
Геометрія: Повторити § 16, № 4,6. Вивчити § 17 стор.80, вправа 340 стор. 82.
Біологія: Процеси життєдіяльності. Дихання . Дихальна система. Кровообіг. Кровоносна система.
Географія: Вивчити параграф 32 «Північна Америка. Географічне положення», параграф 33 «Тектонічні структури»
Фізика: Вивчити § 25, 26, виконати вправу 118, 120 стор. 104
Хімія: Підготувати проект «Проблема забруднення повітря та сособи її розв’язання».
Музичне мистецтво: Історія рок-музики. Твори для сприймання: гурт "The Beatles" "Let it be", гурт "Queen" The Show Must Go on", "We are the Champions" Гурт " Pink Floyd" " Another Brick in the Wall" Гурт "Океан Ельзи" "Відпусти", " Без бою", "Все буде добре", "Обійми"(фрагменти).
Д/з. Знати що таке рок-музика, повторити пісню "Рок-н-рол".
Образотворче мистецтво: Біодизайн. Ескіз декоративної решітки.
Зарубіжна література: Опрацювати статтю підручника «Детиктив як жанр літератури», причитати повість Е. По «Золотий жук».
Основи здоров’я: Вивчити § 18, 23.
8 клас
Українська мова: Вивчити «Вставні слова. Групи вставних слів за значенням». Вправа 288.
Українська література: М.Коцюбинський. Коротко про письменника «Дорогою ціною». Прочитати та переказувати.
Зарубіжна література: Читати трагедію Шекспіра «Ромео і Джульєтта».
Англійська мова: Текст «Taras Shevchenko», стор. 74 – прочитати та перекласти (усно). Виписати з тексту незнайомі слова у словник і вивчити на пам'ять. Вправа 3 стор.75 (письмово). Текст «Robert Burns», стор. 78 – прочитати і перекласти (усно). Вправа 3, стор. 78 (письмово).
Історія України: Вивчити параграфи 26-27 «Гетьманщина в часи Івана Мазепи.».
Всесвітня історія: Вивчити параграф 14 «Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження парламентаризму. «Білль про права»».
Мистецтво: Вивчити параграф 21
Інформатика: Вивчити § 6.4 стор. 200-205, виконати вправу 7. Вивчити§ 6.5 стор. 207-212.
Алгебра: Вивчити § 18, виконати № 661-664.
Геометрія: Вивчити § 20, виконати № 723, 724, 727(1,2), 728 (1,2), 739 (а,б).
Біологія: Виділення. Сечовидільна система. Органи сечовидільної системи.
Географія: Вивчити параграф 35 «Тваринний світ України».
Фізика: Вивчити § 23 вправа 23. 1,5, § 24 вправа 24. 3,4.
Хімія: Повторити тему «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами».
Основи здоров’я: Повторити розділ «Психічна і духовна складова здоров’я»
9 клас
Українська мова: Вивчити § 24 «Складнопідрядне речення з кількома підрядними». Вправа 292.
Українська література: Життя і творчість Т.Шевченка – геніального поета, мислителя, пророка національного відродження в Україні.
Рання творчість Т.Шевченка. Твори баладного та елегійного жанрів. «Думи мої». Читита та аналізувати твори.
Зарубіжна література: Опрацювати біографію М. Гоголя.
Англійська мова: Знайти інформацію про життя та роботу відомого вченого чи винахідника. Скласти біографію за вправою 1 стор. 145. Написати про винахід або відкриття за вправою 2 стор. 145. Опрацювати вивчену лексику за темою «Наука та наукові винаходи». Виконати вправу 9,10 стор. 143,144.
Історія України: Вивчити параграфи 16-17 «Реформи 60-70-х років ХІХ ст. Модернізація промисловості. Модернізація сільського господарства»
Всесвітня історія: Вивчити параграфи 20, 22. «Економічне піднесення США. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Рузвельта. «Нова демократія» Вудро Вільсона».
Мистецтво: Опрацювати сторінки підручника 96-100.
Інформатика: Вивчити § 8.1 стор.209-213, вивчити § 8.4 стор. 213-216.
Алгебра: Вивчити § 14, виконати № 562, 564, 566, 568.
Геометрія: Вивчити § 14, виконати № 617, 619, 620.
Біологія: Вивчити § 33-34 «Закономірності успадкування ознак»
Географія: Вивчити параграф 31 «Машинобудування», вивчити параграф 32 «Машинобудування в Україні».
Фізика: Вивчити § 29 п.3, § 30 п.3.
Хімія: Вивчити § 31, 32, виконати завдання 124, стор. 156.
Трудове навчання: Вироби для власних потреб. Розробка ескізу.
Основи здоров’я: Вивчити 18, практичне завдання № 7 .
|